Modtager du ikke Formueplejes nyhedsmail for tiden?

Flere kunder oplever for tiden, at de ikke modtager nyhedsmails og invitationer fra Formuepleje, som de plejer. Det skyldes en blokering fra TDC, og derfor er det især kunder hos TDC/YouSee, der er ramt.

Selvom Formueplejes nyhedsbrev udkommer hver søndag formiddag, som det plejer, er vi desværre blevet opmærksomme på, at en stor del af de mails, vi har sendt de seneste måneder, aldrig er nået frem til modtagerne. Det skyldes en blokering hos TDC, og derfor er det især kunder hos TDC/YouSee, der oplever de største gener.

Særligt kunder, som normalt modtager mails fra Formuepleje på en mailadresse, der ender på nedenstående, kan være berørt af blokeringen:

  • @mail.dk
  • @webspeed.dk
  • @privat.dk
  • @youmail.dk
  • @stofanet.dk
  • @tdcadsl.dk

Er du en af dem, der i øjeblikket ikke modtager mails fra Formuepleje, anbefaler vi, at du tager kontakt til din udbyder for at få hjælp til opsætningen af din mailboks. Hvis du har en anden mailadresse, er du også velkommen til at bruge den til at tilmelde dig Formueplejes nyhedsbrev igen.

Vi beklager ulejligheden og er naturligvis i dialog med både TDC og vores egen mailudbyder for at løse problemet.

 

Har du spørgsmål til artiklen? Klik her.

Stil spørgsmål til artiklen

Send mig en intropakke

Send mig en intropakke

Vi har sammensat en uforpligtende intropakke, hvor du kan læse mere om Formuepleje, vores investeringsløsninger og hvad vi kan gøre for dig og din formue.

Bestil >>
Mød os

Mød os

Mød en rådgiver over en frokost eller en kop kaffe sammen med andre nysgerrige og få mere at vide om vores måde at investere på. Du kan deltage i de uforpligtende intromøder flere steder i landet.

Se tider og steder >>
Ring mig op

Ring mig op

Får du den rigtige rådgivning, eller har du spørgsmål til Formueplejes investeringsløsninger? Bliv kontaktet af en rådgiver, og hør hvad vi kan gøre for dig og din økonomi.

Ring mig op >>