Formuepleje skruer op for markedsføringen

Den næste måned gennemfører Formuepleje en større markedsføringskampagne på forskellige relevante nyhedssites og i de større landsdækkende aviser.

Formuepleje har netop søsat en større markedsføringskampagne på en række nyhedssites som borsen.dk, euroinvestor.dk og epn.dk/jp.dk. Samtidig indrykker Formuepleje også annoncer i flere af de landsdækkende aviser. Formålet med kampagnen er at gøre opmærksom på de gode resultater, som især Formuepleje Safe har præsteret de seneste år.
 
Unikke resultater
Til maj fejrer Formuepleje Safe 25 års fødselsdag, og selskabet kan vise en ganske imponerede track-rekord. På 25 år har Formuepleje Safe formået at få 100.000 kroner til at vokse til 2 millioner kroner. Det årlige gennemsnitlige afkast har været 13,1 procent i perioden, og kigger vi på de seneste fem år, målt fra den 1. marts 2008 til 1. marts 2013, har Formuepleje Safe leveret 56 procent i afkast. Og det vel at mærke henover en meget turbulent periode med finans- og gældskrise, der jo brød ud i efteråret 2008. Det er enestående resultater, som bekræfter det stærke og unikke investeringskoncept, som Formuepleje har.
 
Langsigtet investering
Resultaterne viser også, at investering hos Formuepleje er langsigtet investering, hvor det handler om at have en risikoprofil, der passer til investeringen og at holde fast i sin investering i både nedgang- og opgangstider. Selvom Formuepleje Safe i forbindelse med finanskrisen oplevede større kursfald, så gik der kun cirka to år fra toppen i maj 2008, til Safe havde genvundet det tabte.
 
Kontakt
Er du interesseret i at høre mere om Formuepleje og Formuepleje Safe, er du velkommen til at kontakte Formuepleje pr. mail, telefon eller brev.

56% i afkast gennem finanskrisen