13. maj 2020

Udnyt de mange muligheder i Formueplejes Premium-app

Som Premium-kunde i Formuepleje har du for nylig fået adgang til vores Premium-app. Appen indeholder forskellige funktioner, som gør det nemt og overskueligt for dig at følge med i alt fra dine investeringer til de forskellige unikke arrangementer, som Formuepleje tilbyder – selv når du er på farten. I appen har du også mulighed for nemt og hurtigt at komme i kontakt med din personlige rådgiver.

Når du som Premium-kunde i Formuepleje har investeret mindst 3 millioner kroner i en eller flere af vores investeringsløsninger, har du adgang til vores Premium-app, som blev lanceret omkring årsskiftet og rummer en lang række muligheder for at holde dig ajour med afkastet af dine investeringer og diverse begivenheder i Formuepleje-regi.

I appen har vi således gjort det nemt for dig hele tiden at holde øje med dine investeringer – også når du er på farten. Det er dog ikke det eneste Premium-appen den tilbyder. Som Premium-kunde bliver du inviteret til en række eksklusive netværksarrangementer i løbet af året. Gennem Formueplejes Premium-app kan du nemt danne dig et overblik over de mange arrangementer, som Formuepleje tilbyder.

Og når vi i Formuepleje stiller en personlig formuerådgiver til rådighed, har vi også sørget for, at du nemt og hurtigt kan komme i kontakt med vedkommende via appen.

”Vores Premium-app er et efterspurgt tilbud, og vi kan allerede se, at mange af vores kunder har fået stor nytte af den og har taget vældigt godt imod den. Vi vil gerne sprede det glade budskab endnu mere, så endnu flere Premium-kunder kan få glæde af appen,” siger kundedirektør Helle Snedker.

Når du er Premium-kunde hos Formuepleje, er du omfattet af endnu flere fordele, som blandt andet et årligt rådgivningsmøde, gratis Eurocard, Priority Pass, praktik for børn og børnebørn og meget mere. Alt sammen noget, som Formueplejes Premium-app også giver dig mulighed for at holde dig opdateret på.

Sådan downloader du Formueplejes Premium-app

Hvis du som Premium-kunde i Formuepleje ønsker at gøre brug af den service, appen tilbyder, kan du downloade den i App Store og i Google Play. Du finder appen ved at søge efter ”Formuepleje Premium”, hvorefter du nemt og helt gratis kan downloade den.

Har du spørgsmål til, hvordan du bruger appen eller til de oplysninger, du finder der, er du altid velkommen til at kontakte Formuepleje på info@formuepleje.dk eller 87 46 49 00.