7. maj 2020

Prisændring for at handle via Formuepleje fra 1. juni

Prisen for at handle via Formuepleje stiger pr. 1. juni 2020 fra 250 kroner til 600 kroner. Gebyret går ikke til Formuepleje, men til banken.

Formuepleje fokuserer udelukkende på at være kapitalforvalter og kan ikke handle med værdipapirer og er ej heller depot- og kontoførende. For at sikre de bedste vilkår for vores kunder har vi i mange år haft samarbejde med Nordea om at ekspedere handler på vegne af vores kunder, således at man ikke skal betale kurtage for at købe Formueplejes investeringsløsninger, men kun et notagebyr.

Indtil nu har prisen for at ekspedere disse handler været 250 kroner, men fra og med 1. juni 2020 stiger prisen til 600 kroner. Prisstigningen skyldes øgede krav til indberetninger og compliance i forbindelse med håndteringen af handlerne hos bankerne.

Formuepleje tager fortsat ikke noget gebyr for at ekspedere handler på vegne af vores kunder. Det betyder, at når du handler gennem os, betaler du dermed ikke kurtage, men alene det faste notagebyr til Nordea. Herudover vil din egen bank opkræve et gebyr for at ekspedere ordren.

Husk også, at Formueplejes investeringsløsninger kan handles via SaxoTraderGo, Nordnet eller din netbank.

Du er velkommen til at kontakte os på 87 46 49 00 eller info@formuepleje.dk for at høre, hvilken metode der bedst kan betale sig for dig.