6. marts 2020

Hold dig opdateret med den nye Formuepleje Premium-app

Af Kommunikationsafdelingen

Som Premium-kunde i Formuepleje har du adgang til Formueplejes særlige VIP-service, som er blevet udvidet med en ny Premium-app. Den nye app gør det muligt for dig at følge udviklingen i dine investeringer, se forskellige arrangementer og fordele samt kontakte din personlige rådgiver.

Når du som Premium-kunde i Formuepleje har investeret mindst 3 millioner kroner i en eller flere af vores investeringsløsninger, vil vi gerne gøre det nemt og hurtigt for dig at holde dig opdateret på dine investeringer. Derfor er en af funktionerne ved appen, at du hele tiden kan holde øje med dine investeringer – selv når du er på farten.

Det er dog ikke det eneste Premium-appen tilbyder. Som Premium-kunde bliver du inviteret til en række eksklusive netværksarrangementer, der afvikles i løbet af året. Gennem appen kan du derfor også nemt danne dig et overblik over de mange arrangementer, som Formuepleje tilbyder.

Som Premium-kunde hos Formuepleje er du herudover omfattet af flere fordele, som blandt andet indebærer en personlig formuerådgiver, et årligt rådgivningsmøde, gratis Eurocard, Priority Pass og meget mere, som du også har mulighed for at holde dig opdateret på. Når vi i Formuepleje stiller en personlig formuerådgiver til rådighed, vil vi også gerne sørge for, at du nemt og hurtigt kan komme i kontakt med vedkommende, og det er også en service som appen omfatter.

Sådan downloader du Formueplejes Premium-app

Hvis du som Premium-kunde i Formuepleje ønsker at gøre brug af den service appen tilbyder, kan du downloade appen i App Store og i Google Play. Du finder appen ved at søge efter ”Formuepleje Premium”, hvorefter du nemt og helt gratis kan downloade appen.

Ofte stillede spørgsmål

Hvem kan bruge Formueplejes Premium-app?

Du kan bruge appen, hvis du har investeret mindst 3 millioner kroner i en eller flere af Formueplejes investeringsløsninger.

Hvordan findes Formueplejes Premium-app?

Appen er tilgængelig til både iPhone og Android og kan findes i både App Store og Google Play.

Hvad kan du se i Formueplejes Premium-app?

Appen indeholder oplysninger om investeringer, formue og afkast, nyheder, kundearrangementer, og herudover er det muligt at kontakte din personlige rådgiver.

Hvor får Formuepleje formueoplysninger fra?

Formuepleje indhenter formueoplysninger fra ejerbogen, hvor din beholdning er registreret for de løsninger, du har investeret i hos Formuepleje. Vi viser dig værdien og afkastet på din beholdning og beregner dette én gang hver morgen ud fra den seneste offentliggjorte indre værdi i foreningen dagen før.

Vi beregner din samlede formue ud fra vores oplysninger om din ejerandel i de depoter, som dine investeringer ifølge ejerbogen er placeret i. Hvis dit depot står i dit eget navn, antager vi, at din ejerandel er 100%. Hvis du har investeret via et selskab, og du er reel ejer af dette selskab ifølge CVR-registeret, beregner vi værdien af din investering på baggrund af den ejerandel, som fremgår af CVR-registeret.

Vi viser dig automatisk oplysningerne om dine investeringer i Formueplejes produkter, som er foretaget via et selskab, hvis du ifølge CVR-registeret både er reel ejer og direktør i selskabet. Hvis du mener, at du bør have adgang til at se virksomhedsmidler, kan du kontakte Formuepleje på telefon 87 46 49 00 eller på info@formuepleje.dk og få det rettet.

Hvilke personoplysninger bliver opsamlet?

For at anvende appen er det en forudsætning, at der gives samtykke til at anvende disse oplysninger:

• Dit unikke NemID for at sikre, at oplysningerne kun kan tilgås af dig.
  • Oplysninger om navn, adresse og CPR-nummer fra CPR-registeret, for at kunne forbinde NemID til oplysningerne fra de øvrige datakilder.
  • Ejerandele i Formueplejes foreninger, indhentet fra ejerbogen, for at kunne vise værdien af investeringerne.
  • Oplysninger fra CVR-registeret om ejerandele og roller i selskaber, så vi kan afgøre, om du har adgang til at se investeringer i Formueplejes produkter, som er foretaget via et selskab.

Hvad gør du, hvis du gerne vil trække dit samtykke tilbage?

Du kan altid kontakte Formuepleje på info@formuepleje.dk eller 87 46 49 00.

Hvad gør du, hvis du oplever problemer med appen?

Du kan altid kontakte Formuepleje på info@formuepleje.dk eller 87 46 49 00.